GIVE ME THAT JACKET

Kan Nelly.se snälla få in denna i en mindre storlek, tack! Love it!

Vad gör ni då? Jag har en lugn hemmakväll helt själv, lite skönt faktiskt. Har sån träningsvärk från igår (tränade iofs idag också..) så ligger mest i soffan och slappar.. Spanar på lite kläder men tycker alla webshoppar är tråkiga och oinspirerande. Tråkigt tycker jag, men antar att det blir så såhär års när det bara är en massa rea och det börjar komma in höstkläder som inte alls passar just nu. Ser fram emot vad modeveckan visar i augusti, kanske blir lite inspirerad då..

Jag och A har förresten bokat resa nu! Bodrum i Turkiet blir det i augusti. Can't wait!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! Lite seg här :) tack rara för inbjudan, och gissa om jag är sugen att komma nån dag, det här var dock min enda lediga helg med Mathias på 2 månader, halva tiden har gått, så vi har kvalitetshelg :) Gillar verkligen mitt jobb, men jag har verkligen fått kassa arbetstider, hoppas det syns på lönen så kanske jag kan komma senare nån dag! Kram!

2011-07-17 @ 15:04:40
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0