SOM UTLOVAT...

Suddig mobilbild, bättre blir det inte nu på kvällen/natten haha. För övrigt så har jag fastnat för Nikes grejer (linnet köpte jag på Stadium för några dagar sedan). Har jag nämnt det? Kan typ inte köpa något annat märke när det gäller träningskläder. Dock fick jag hem den fina sport-bh:n idag, från Nelly, den hittar ni HÄR. Den kommer från Shock Absorber som ska vara det absolut bästa märket för sport-bh på marknaden. Äger nu 2 st sport-bhar från dem och jag är supernöjd. Märket har vunnt de flesta tester som man gjort och visat att de är bäst på att hålla allt "på plats" hehe.

Ne men seriöst. Nu är jag taggad. Ska försöka gå ut och gå, träna, springa, röra mig. För jag har så snygga träningskläder!! Pepp! Är ni på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0