THE WEEKEND

Glassbåt!


Dåligt bloggande under helgen, gäller inte bara mig (ser på bloglovin att det inte alls är många som bloggar - av dem jag följer) annars så var det lite afterwork i fredas som slutade sent på ett café inne i stan och 21 grader mitt i natten! Sedan ägnade jag lördagen till att tvätta halva min garderob som jag har i Stockholm (har rätt mycket i Lidköping hehe) sedan fikade jag inne i stan och spanade in "hålet" som de ritat på Sergels Torg (syns bäst om man tar ett kort på det - men det är häftigt ritat)

Så idag sitter jag här, ska ut och promenera en sväng tänkte jag, städa lite kanske, göra matlåda till imorgon - back to reality och äta glassbåten ovan!

Kommentarer
Postat av: azra

eeeeeh jag bloggar! Fast du kanske inte följer mig hahahahaha.. Älskar dina naglar!

2011-06-15 @ 00:19:16
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0