BOOKS

Fyndade dessa två böcker på Bokrean! Har ni köpt något ännu?

För övrigt har det varit lite blogg, mycket jobb & mycket gäspande framför datorn. Pust, är så trött efter dagen. Gick en sväng på stan efter jobbet & spanade in klackarna som jag visade i förra inlägget. Jag provade dem & de satt som en smäck. Det fanns 1 par i 38 kvar (väldigt utplockat) & de sista som jag hittade i min storlek var väldigt smutsiga på den ena skon vilket gjorde att jag inte slog till.. så nu velar jag fram & tillbaka. Vet inte om det blir ett köp men de gick absoult att gå i & de var mycket skönare än vad de utgav sig för att vara! Haha..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ååh haffade du vintage också? Jag var sugen.. Kanske kanske :) hoppas du trivs i nya lyan!

2011-03-03 @ 22:16:24
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/
Postat av: Anonym

tummen opp! (Y)

2011-03-11 @ 19:08:42
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0