FREDAGEN

Let's Dance & pannkakor!


Jobb, jobb, jobb kan sammanfatta veckan samt en flytt som genomfördes förra helgen som påverkat hela veckan.. ingen rolig helg som väntar med att jag ska packa upp, tvätta & fixa. A just det, en afterwork hans med igår också när vi va på Baren 1900 (Kåken ligger också där vilket ni kanske känner igen). Idag har jag dock tagit det lugnt efter jobbet & kollat på tv en stund & spanat in riktigt snygga klänningar på Asos som jag tänkte visa snart.. Vad har ni gjort idag, vad händer ikväll?

Kommentarer
Postat av: Rebeccas corner

Gottigt! Spännande med lägenheten alltså! Är det första hand ni ha och känner du tjejen sen tidigare?



Åh det är lite kul att kika i boken alltså? Ja jag är himla sugen, men ännu mera på ett par IDcurve.. hoppas du kan visa dom nya snart :D

2011-03-05 @ 12:28:14
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0