MAGAZINE

När jag var hemma i Lidköping väntade en hög med tidningar. Främst Elle som jag prenumererar på men även annat. Så jag funderar på om det kanske är dags att antingen:

1. Säg upp prenumerationen
2. Ändra adressen
3. Inse att jag inte hinner läsa alla dessa tidningar

Svårt val.. jag vet inte, vad tycker ni? Jag är nog väldigt bra på att bläddra igenom tidningen och tröttna på den väldigt fort. Tycker det är roligt att betrakta alla modeinslag, annonser från hypade märken och läsa någon spännande rad..

..tycker dock det är mer spännande med utlänska modetidningar, dock består t ex Vouge 99% av annonser och jag tröttnar väldigt snabbt efter att jag sett annonserna en gång.. t ex häromdagen bläddrade jag igenom tidningen en gång, läste Anna Wintours krönika/ledare, skummläste texten om Kristen Stewart som jag finner totalt onitressant (men det var typ den enda artikeln) och sen la jag ifrån mig tidningen och återvände till datorn. Så egentligen är svenska tidningar mycket bättre eftersom de innehåller mer läsmaterial, inte bara annonser (samt att moderepotagen faktiskt visa kläder jag kan få tag på i Sverige -svensk tidning mot utlänsk tidning 1-0) men på något sätt känns modevärlden mer "nära" när jag läser Anna Wintours ledare än när jag läser ledaren i en svensk modetidning.. vad tycker ni? Vad läser ni helst?


Nu ska jag lägga mig, kanske ska läsa lite i en av tidningarna jag inte hunnit öppna än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0