NÄR VI BLIR GAMLA KOMMER VI INTE ÅNGRA DET VI GJORDE.

..we are going to regret the things we didn't do...
Sorry for the bad blog! This is what I'm doing tonight! Hehe..


Ja som ni ser, en kopp jordgubbste & Sofi's mode blir kvällsläsning (samt ett avsnitt av Stylisterna) Är väldigt seg idag & har lyckats göra några roliga saker som vi inte ska tala om här. Haha.. Citatet ovan har jag tänkt på väldigt mycket idag (har översatt rubriken till svenska) & jag har verkligen kommit fram till att det är så. Jag är 21 år, har ett jobb, är utbildad, engagerad.. måste hinna leva lite mer. Så nu väntar jag svar från chefen om jag får några dagar ledigt i april för att åka till en *okänd* destination med min pojkvän som jag sett fram emot väldigt länge. Hoppas jag får ledigt nu bara!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Alltid mysigt att sitta och bläddra i tidningar ;)

2011-03-10 @ 18:38:55
URL: http://emiiliiaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0