WEBCAM!!

Upptäckte precis att jag kan ta bilder med min webcam (hundra år senare) haha så jag flummade till det lite, fattar dock inte varför de blev i olika storlek? Skumt, måste undersöka detta. Men det fanns väldigt många coola effekter haha.. ser ni förresten hur jag & min säng matchar varandra idag? Tur att detta är den enda leopardmösntrade tröjan jag har.. den kommer från Vila förresten! (Vila är för övrigt en av de bästa budgetmärkena). Vad ska ni göra idag? Jag ska snart iväg till stan & sånt.. måste ju utnyttja solen när den väl är framme!

En sak till förresten - är inte mitt hår rätt långt nu igen? Med tanke på att jag klippte 10 cm sist?

Kommentarer
Postat av: Denana

Snygging!

2011-03-06 @ 14:49:55
URL: http://denana.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tack rara du!



Jag vet inte, ska kolla upp det! Scanna sidan lite bara när jag fick det, men kolla inte noga :)

2011-03-07 @ 19:52:32
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0