WORKOUT!

Idag har jag varit riktigt duktig. Direkt efter jobbet gick jag till gymmet för att jag hade bokat in Zumba idag. När jag kommer dit visar det sig att det är Zumba Express - 30 min Zumba, pang på direkt. Instruktören sa att det brukade ta ca 3 gånger innan man kommer in i stegen. Efter Zumban som jag tyckte var lite kort var det dags för Core med samma instruktör, hon sa att det gick bra att stanna kvar. Corepasset var också 30 min så jag tänkte, why not. Efter Corepasset skulle hon ha ett till 30 min pass, hör och häpna, passet heter Booty. WOW tänkte jag, detta måste jag testa så jag bestämde mig för att stanna kvar.

Dagens resultat:
- 30 min Zumba
- 30 min Core
- 30 min Booty

Vad säger ni? En bra start på min seriösa träning. Jag ska träffa en PT nästa vecka och sätta upp mål (tror jag behöver ett riktigt mål den här gången) Jag har trots allt inte tränat regelbundet sedan juni förra året, så det är minst sagt på tiden.

Funderar ni på vad Celsius burkarna gör i det här inlägget? Jo det är nämigen så att jag tänkte testa hur de smakar. Om ni känner mig (eller följer min blogg) vet ni att jag är bra på att dricka läsk. Detta är ingen vanlig läsk, med den här läsken förbränner man 100 kalorier för varje burk! Helt sjukt om det funkar. Tänkte give it a shot och i alla fall smaka på de olika smakerna. Dagen till ära har jag smakat på Cola-smaken som får betyg Godkänt! Smakar lite sötare än vanlig Cola, mer åt Cola light hållet och jag kan tänka mig att dricka den igen.

2 för 40 kr kostar de på World Class nu - passa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0