HELGEN

Hej bloggis. Vad gör ni? Jag kollar in helgens bilder, tog lite bilder med syster när vi var på väg till Första Maj tåget.. så soligt och fint det var, dock lite kallt. Se nu, snö och ösregn, grått och tråkigt. Tack världen, det var just det vi alla behövde efter den fina vintern menar jag.. aja.. som tur väntar sommaren framför oss och en semester i augusti som inte ännu är bestämd var den ska spenderas. Spännande! Har ni några förslag på vad som är bra att åka till i augusti? Tänk sol, bad och ungdomligt - dock inget party kl 10.00 utan lite mer.. sofistikerat poolhäng haha.. skriv i så fall!

På bilden ovan skymtar förresten min nya underbara blus som jag köpte i lördags (och som jag redan fått väldigt mycket komplimanger för) ska visa er den snart! Syster som är 13 år kom fram med den till mig och sa "visst är den fin" såg snabbt att det var den sista de hade i affären och tvekade inte utan köpte den direkt! Vilken fashionista hon är va? Hon har en blogg förresten den hittar ni här. Den är nystartad och kommentarsfunktionen går inte att använda (mitt fel, något fel med koderna - ska fixa det snart!!)

Förresten - det är INTE min bil på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0