MIX IT

Fick för mig att köpa denna mixer igår. Gick till affären & köpte banan, blåbär & naturell youghurt. Underbart! Mixern kommer från OBH Nordica och den heter typ Frutti Blender eller något sånt :)
För övrigt har jag segat sedan jag kom hem från jobbet. Ska bli ändring på det imorgon, för då ska jag träna! Ser fram emot det! För övrigt är det mycket som händer just nu, men ni får tyvärr leva i ovisshet tills jag orkar skriva ihop allt. Haha.. ne men seriöst, idag är det t ex exakt 6 månader sen jag började jobba i Sthlm.. Hur fort går inte tiden? Helt sjukt!

Kommentarer
Postat av: azra

shiiiit har vi redan känt varann i över 6 månader :D

2011-05-26 @ 10:42:57
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0