TODAY

Snygga skor på Bianco!

Vad gör ni? Jag ska snart bege mig mot stan, A är redan på stan och fikar med en kompis. Så jag tänkte passa på att blogga hehe. Snygga skor jag hittade på Bianco, ellerhur?!?! Dock slog jag inte till, anledningen är att jag inte har några bra platta skor att röra mig i och känner att jag måste prioritera det köpet och inte köpa ett par klackar, för jag har några par.. haha

Ska även gå förbi Kicks som har 25% på alla sina solkrämer. Tänkte passa på att köpa en bra solkräm, tror det blir från Biotherm eftersom jag tidigare varit nöjd med deras solkräm!

Kommentarer
Postat av: sofie

coola skor, fast skulle dock aldrig kunna gå i sånna ;)

haha, vad ska du göra denna helg då? Kram sofie!

2011-05-07 @ 12:26:53
URL: http://shaakeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0