SHOPPINGFEBER

Det har kliat i shoppingfingrarna igår & idag, eller så har jag fått någon konstig shoppingfeber. Nu blir det ingen mer shopping fram tills vi åker på resan! Kommer garanterat att vilja shoppa där!

Klickade i alla fall den här Prada-inspirerade kjolen från H&M, den ska tydligen vara riktigt välgjord.. vi får se om den stannar eller om det blir en retur, jag är dock väldigt dålig på att returnera plagg jag inte är nöjd med :( 499 pix kostar den:

Hoppas den sitter lika fint på som den ser ut att vara

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh Gud vad fin! Men lova att du skickar tillbaka om du inte blir nöjd, för mycket pengar för att inte göra :(

Åh vad nyfiken jag är på vart ni ska :)



Åh herregud var jackan så dyr!! Vill verkligen ha tröjan men den finns ju inte på hemsidan, hatar att Sofi får allt först :p hon hade på sig en skitsnygg tröja från Gina idag, vill ha :)

2011-11-18 @ 18:28:53
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0