KEVIN MURPHY

Såhär ser mitt nya mousse ut! Det kostade 249 kr på You, tycker det var helt ok pris för en megastora flaskan som är 300 ml!!

Jag tar ungefär hela handen full, typ storleken som en "snöboll" och fördelar i håret. Sedan fönar jag håret och får världens volym! Har väldigt tungt hår och när det blir långt är det rakt och platt. Det ligger bra när jag går upp på morgonen och det kräver inte så mycket för att se ok ut men den här moussen hjälper det se riktigt nice ut! Problemet med mitt hår, vilket också är en av anledningarna till att jag inte fixar det mycket är att det verkligen vill vara rakt och platt. Det är jättesvårt att locka (när jag är klar har de första lockarna jag gjorde redan försvunnit) så mousse är ett måste för att det ska vara formbart!

Har ni några andra bra hårtips? Jag har väldigt mycket produkter men det enda jag tar slut på är mina schampo och balsam.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0