VERSACE FOR H&M HEMKLICKAT!

Jag är inget fan av Versace i vanliga fall, inte heller H&M kollektionen har varit någon favorit som t ex Matthew Williamsons kollektion eller Jimmy Choo - båda som jag älskade och ville ha ALLT! Jag blev dock lite sugen på detta armband (se bilden ovan) och bestämde mig för att försöka klicka hem det eftersom jag var på jobbet när kollektionen släpptes. Jag hade tur! Lyckades få armbandet ovan, bör få det nästa vecka antar jag. Lite pricy för att vara H&M 249 pix kostade det men förhoppningsvis (av det jag hört) ska det vara bättre kvalité än vanligt. Hade en gång ett lknande armband (brett i metall dock med blommor / stenar) från H&M men det gick sönder efter 1 användning. Hoppas detta håller! Tänker matcha det till den lilla svarta bland annat!
Appropå Matthew Williamson, söker fortfarande klänningen med papegojorna ovan, om någon av er känner till någon som säljer den, tipsa mig gärna!! Klänningen fanns med i kollektionen Matthew gjorde för H&M, ur den äger jag en väska & en klänning sedan tidigare.. :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jättefint är det! Haha söker också fortfarande efter den klänningen :p så fin så fin!

2011-11-18 @ 13:44:01
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0