LÖRDAGEN

Tidigare idag.. fråga mig inte varför jag putar med läpparna hahaha
Jag igen, utan att puta med läpparna - sorry för handdukshögen på sängen, har tvättat en massa!


Ovan ser ni dagens klädsel, älskar klänningen från H&M! Passar fint till vardag. För övrigt gick jag en shoppingrunda och kom hem med fyra olika påsar.. haha som tur köpte jag även en present till min syster och inte enbart grejer till mig själv! Kom dock hem med ett par nya skor och lite smink bland annat!

Annars har jag slappat idag.. så skönt! Har även kollat på lite solresor tillsammans med A eftersom vi ska åka nu i december - januari, kommer bli riktigt nice!! Vi har inte riktigt bestämt var vi ska åka men vi har några alternativ, säger till när vi bokat! :)

Vad har ni gjort idag? Har ni några roliga kvällsplaner? Halloweenfest?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sammanfattar allt: NAJS! Framförallt solresan :D vad skönt för er!

2011-10-30 @ 11:52:03
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0