PRICKIG

Det är just vad jag är kära bloggläsare. Jag var på vårdcentralen igår men de bad mig "vänta en vecka" som vanligt. I söndags poppade några röda prickar upp och de har varit kvar sedan dess.. jag har förmodligen reagerat på något. Därför tänker jag inte fastna på bild heller.. haha..
En bild på något trevligare. En liten söt Coca Cola på 15 cl - fick den på stan nu i veckan, det var några tjejer som stod med en stor vagn full med dessa små colaburkar och delade ut dem! Hur nice! *drack två* haha. Har märkt att man får en hel del saker gratis i Stockholm.. bland annat fick jag ett nytt Bregottsmör när jag gick förbi centralen för ett tag sen (delades ut i tunnelbanan) och både vid pendeltågsstationer och tunnelbanestationer delas det ut frukostpåsar av diverse företag. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0