RÄDDARE I NÖDEN

UTAN att skoja nu - detta är mitt bästa skönhetstips! Ett torrschampo som räddar dagen, 69 kr för 200 ml. Finns på Kicks bland annat.


Jag köpte min sprayflaska för två veckor sen och den har räddat mitt liv sedan dess, eller ja.. mitt hår i alla fall. Man sprayar lite innan man ska ut och håret får volym, ser nytvättat ut och luktar supergott (i alla fall den här Tropical-doften som jag köpte - det finns två andra dofter varav den ena är "neutral" och den andra doftar rosor). Den luktar inte överdrivet mycket så att den tar över, dvs. kan ni använda en parfym utan att man känner båda dofterna.. Ni som inte har provat detta torrschampo har missat något, jag lovar er! Jag har testat flera olika bland annat Toni & Guys torrschampo som kostar ca 150 kr och detta är mycket bättre! Ett högre pris gör inte alltid varan bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0