SEG MÅNDAG

Hej på er, vad händer? Jag gör inte så mycket.. har jobbat idag och varit riktigt seg. Bara suttit framför tv:n och kollat på NCIS och en liten stund på Hollywoodfruarna.. hehe.. läste även lite twitter. Dagens ämne är tydligen Birro efter att han fått sparken (som alla så snyggt skriver men, han har blivit uppsagd med omedelbar verkan, vilket är väldigt allvarligt) från TV4 för att han tänkt kandidera till KD:s partiledare. Läs mer här om ni vill. KD har nog aldrig någonsin fått såhär mycket uppmärksamhet.. Tycker att TV4 både gjort rätt och fel. Rätt i att deras tanke om att han efter kandidaturen inte skulle ses som objektiv i ett så stort debattprogram.. fel i att de låtsas om att de inte redan visste var han stod och var han hade för åsikter. Jag tror dock att det handlar med om att det nu är "out in the open" och att han redan blivit KD-stämplad.. men jag bryr mig inte, har aldrig gillat Birro.

Ne nu ska jag snart lägga mig, tänkte bara kika in lite och kommentera "dagens" ämne, inte för att alla andra redan gjort det :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0