SUNDAY

Hej på er!


Har inte hunnit med bloggen idag, har dock fotat mina nya produkter från The Body Shop, visar dem sen! Jag har varit upptagen med att tvätta - väldigt många maskiner. Hade mycket som skulle tvättas "för sig" så det blev många omgångar.. sedan har jag vikt tvätt, rensat lite i garderoben, pantat burkar haha, handlat och dessutom lagat egen potatismos med lövbiff marinerat i rödvinsmarinad, supergott! En bra söndag! Har endast impregnering av mina nya skor på schemat ikväll! Först blir det dock nyaste avsnittet av Grey's Anatomy!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Och det är ett bra avsnitt! Vi har uppdaterat oss på alla gossip girl den här säsongen :)

2011-10-30 @ 19:27:14
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0