EN LÖRDAG PÅ GRÖNA LUND

Vi promenerade till Gröna Lund från stan.. tycker mer om att gå när det är så fint väder som nu!
Smygbild.. haha
Känner att Fish & Chips har blivit lite obligatoriskt för mig när jag är på Grönan!
Liiiiite nöjd!
Hanna ville gå hit, så jag sa ok.. hahaha
Njuter av solen & colan!
..och utsikten!
Mjukglass är väl ett måste? Hur snygg är Hanna i sin nya tröja?
Så gott med noisette-topping!
Hanna & Insane i bakgrunden.. hur fint är det med blommorna? Sommar!
Me!

För övrigt har jag på mig nya jeans från Dr Denim i modellen "Kissy" de verkar vara populära, sålde slut direkt när de kom in på Nelly.se jag gjorde min beställning i förrgår och när jag var inne på sidan igår var de redan slut i svart.. Kan förstå varför de är så poppis - de är hur sköna som helst och sitter som ett second skin! Love them! T-shirten är från Monki och koftan från Lindex. Ballerinorna är från Ballerina Closet, de finns att köpa här.


Ne nu ska jag röra lite på mig, har vilat sedan jag kom hem eftersom jag & Hanna varit på Grönan idag och promenerat väldigt mycket! Ikväll blir det nog en lugnare utgång någonstans.. förmodligen bara en uteservering! Måste ju passa på nu när det är så härligt väder!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vilken size tog du på jeansen? Hade tänkt köpa de också och har kikat in på Nelly hela tiden, självklart kom dom och tog slut under min tenta haha :) är Hannas tröja från Gina? Jäklar vad snygg den var på.

2011-09-11 @ 19:33:48
URL: http://rebeccascorner.blogg.se.
Postat av: sandra

fin usatröja :D

2011-09-14 @ 14:47:16
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0