FULDAG

Världens snyggaste klänning, I DIE! Nyårsklänning, eller vad tycker ni?


Kul dag idag. NOT. Ni vet när man har en sån där ful-dag. Allt känns risigt, håret, sminket, kläderna, allt! Usch. Känt mig helt blä. Så kommer jag hem och har fått mina nya löpartights och klänningen ovan som jag beställde samtidigt. Hur jag kände mig efter en sån dag när jag provade denna klänning? HUR SNYGG SOM HELST! Älskar den! Vad tycker ni? Tycker den är mycket finare i verkligheten än på bilden. Ni hittar den här

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja du.. dina ben blir ju riktigt smashing i denna. Skulle gärna se lite bilder i fler vinklar, ser grymt snygg ut ;)

2011-09-30 @ 11:57:53
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0