LÖRDAG PÅ STAN

Moniks flaggship store är helt underbar!
Hur snyggt är det här inne? Jag köpte dock inget, var mer faschinerad av inredningen!
Förlåt för att jag är så sliten men jag gick en powerwalk imorse haha och sedan skulle jag duscha men kunde inte få upp duchen eftersom min roomie hade dragit åt den för hårt! Så jag fick ringa på hos grannen så han fick hjälpa att virda på den usch.. så jag hann inte föna håret eftersom Hanna väntade på mig.. hahaha!
Mina mockaloafers kommer från Topshop!
Topshop bjöd på dricka - Gallerian har öppnat väldigt många nya affärer i veckan, det är grymt!
Den smakade helt ok!

Hollister som ägs av Abercrombie & Fitch har öppnat en riktigt snygg butik i Gallerian, det ser ut som ett semesterhus och utanför finns killar med tvättbräda och solkräm på näsan.. haha inne finns en hel del snygga tjejer som går runt och säger "What's up?" - vet inte vad jag ska tycka om detta.. killarna utanför kan väl få vara.. eller?
Shoppingdagen avslutades på Wagamama, gott men lite för lite kryddor och sås så emellanåt smakade det inte så mycket.. men helheten var bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0