HAIR

Sprang in på Kicks häromdagen för att jag behövde en ny nagelbitare. Lyckades på något sätt förstöra min genom att dra "ovansidan" åt sidan och då flög undersidan iväg ned i toalettstolen (typsikt) så jag orkade varken plocka upp den ur toalettstolen eller laga den haha så jag var tvungen att köpa en ny. När jag väl var där såg jag att det hade kommit in lite nya hårprodukter, bland annat från Blowpro. Var såklart tvungen att testa!

Blowpro, Ready Set Blow - Express Blow Dry Lotion är en lotion som man lägger i fuktigt, nytvättat hår innan det fönas. Det ska halvera föningstiden vilket är superbra eftersom håret slits väldigt mycket av det. Denna lotion skyddar och stäker håret också. En bra grej är att deras produkter varken innehåller sulfater, parabener eller sodiumklorid (som tyvärr många märken gör)! Jag har testat Blowpro några gånger nu och tycker att det fungerar bra. Jag upplever i alla fall att det går lite snabbare att föna håret men framförallt också att håret luktar jättegott och att det blir en annan känsla i håret!

Produkten jag köpte, som ni ser på bilden, kostade 135 kr och jag tycker absoult att den fungerar bra. Jag tror effekten blir större för er som har normalt/tunnt hår än de som har tjockt/mycket hår, eftersom denna lotion också ska göra att håret känns fylligare. Har man redan väldigt fylligt hår kanske det räcker som det är men då har man de andra välgörande effekterna. Helt klart godkänt. Jag ska använda produkten i fortsättningen, så har ni några frågor är det bara att ställa dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0