FLIPPIN' BURGERS

Menyn fick vi ute på gatan eftersom det var kö in till restaurangen innan den öppnade, haha..
Drack förstås Coca Cola till - utan glas skulle det tydligen vara..
Idag gick vi till Flippin' Burgers där hamburgarna var sjukt goda! Jag tog den som hette Cricket, kan verkligen rekommendera den! Dock var vi lite besvikna på deras pommes eftersom de var fabriksgjorda. Man beställer pommes separat, så nästa gång tror jag att jag skippar pommes och tar hamburgare + shake. Tog ingen milkshake den här gången eftersom jag verkligen inte orkade men nästa gång ska jag smaka! Detta innebär förstås att jag kommer att gå tillbaka. Jag rekommenderar er som tänkt gå dit att vara där precis vid öppning (eller en kvart innan). Vi var ute och promenerade och kom dit 10 minuter innan de öppnade och då var det redan kö!!

Annars så har vi promenerat genom Gamla Stan och fikat. Ikväll får vi se om det blir utgång eller en skön kväll hemma. Hoppas ni får en bra lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu är det jag som dreglar :D

2012-04-22 @ 20:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0