LÖRDAGENS FYND!

Hittade den här svarta "perfect tee" t-shirten för 100 kr på Gina Tricot och kunde inte motstå. Jag tog en större storlek för att kunna ha den till leggings men också för att kunna stoppa in den i byxor så att det blir ett snyggt "fall". Det var endast några kvar så jag tror att det var därför den var nedsatt. Är supernöjd med mitt fynd! Sedan köpte jag ett par sockar haha, lite roligt men jag har INGA rena sockar kvar pga att vi inte har haft våra tvättstugenycklar här och när vi väl fick dem var den första tiden vi kunde tvätta den 20 april vilket är hundra år från och med nu känns det som. Vi får se hur detta går!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Snyggt! Satt ju superbra ju! Vilket fynd! Haha sjukt jobbet med tvättstugan!

2012-04-14 @ 19:30:54
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0