NEW AND SOME INSPIRATION

Från vänster: Jacka - H&M Trend, Linne - H&M, Klackar - H&M - Väska - Givenchy - Byxor - H&M Trend - Armband - Kyssjohanna.se

Jackan (mer som en kofta, kommer bära den inomhus också), väskan och byxorna äger jag och resterande är endast inspiration och hur jag vill bära mina nya kläder/väska. De gula klackarna sålde tyvärr slut på nätet och jag har inte sett dem i butik, någon som vet om de finns? De hade varit riktigt fräscha till mina nya byxor som går ned till anklarna. Med den här outfiten klär jag ned byxorna lite med de färgglada klackarna, den lite sportiga jackan/koftan och armbandet som känns lekfullt. Armbandet från Mono har jag men inte i den färgen som är på bilden, vill dock köpa fler! Har sett att det kommit nya Mono-armband med stjärnor istället för döskalle? Hett!

Jag har inte använt jackan och byxorna ännu men ska nog ha på mig jackan som en kofta imorgon. Dessutom har jag börjat använda min älskade Antigona bag från Givenchy. Är så försiktig med den så man skulle kunna tro att det är min bebis och inte min väska, haha skämtar såklart - tycker dock man ska vara extra försiktig med sina fina grejer! Hoppas ni gillar mina nya grejer och min matchning! En liten blandning av sofistikerat men lite lekfullt och inte så tråkigt som "seriösa" kläder kan se ut på en 22-åring haha.

Passar till: Jobbet, en AW eller en shoppingrunda!

Kommentarer
Postat av: Elvisa

Ok...

Jag var och hälsade på en kompis och firade henne eftersom hon hade fyllt år veckan innan! :)

2012-04-18 @ 08:34:27
URL: http://elvisa.spotlife.se
Postat av: Rebecca

Love it! Fy tusan vad snyggt! Du får hålla utkick på hemsidan, fanns 41 imorse så det kommer nog returer i din strl med :)

2012-04-18 @ 16:49:04
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0