TEA TIME

Köpte dessa påsar med te samt den fina hjärtklämman idag!

Måndag! Vad gör ni? Själv sitter jag och kollar på Inför Eurovision song contest. Ni som känner mig vet att jag är väldigt insatt och brukar följa det slaviskt, haha men jag står i alla för att jag gör det! Jag sitter samtidigt och dricker mitt goda persikote, köpte dessa två tepåsar idag 20 kr/påse på Kahls - de är bäst på te tycker jag! Klämman kostade 35 kr och var så söt så jag var tvungen att köpa den!

Annars har jag mest slappat sedan jag kom hem, är supertrött och ska försöka lägga mig lite tidigare. Slänger snart upp lite bilder från helgen här som jag har laddat upp från telefonen, som jag nämnt tidigare kan ni följa mig på instagram där jag är lite bättre på att uppdatera. Jag heter ajlamehinovic där!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh sitter också och dricker persikote nu, men jag försöker göra slut på alla mina lösteer så jag får gå och köpa nytt hihi, sugen på kokos och vanilj :p

Haha ja just, du brukar ha dina teorier om vinnaren också :p ska bli spännande att höra i år!

2012-04-17 @ 08:59:39
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0