THE WEEKEND

Jag och A tog en promenad i området där jag bor, vi såg dessa fina svanar som jag fångade på bild med min iPhone
Vi gick en lång promenad i skogen och satte oss sedan en stund i solen, supermysigt! När jag köper lägenhet en dag vill jag verkligen ha nära både till stan och till naturen! Här ser ni A på bild hehe
Förutom att vi var ute och fikade några gånger käkade vi på Vapiano (typ ett måste haha - jag åt deras Caesarsallad) åt där även idag haha.. i helgen blev det även några glas vin, det var supertrevlig stämning där! Vi brukar gå till Vapiano Stureplan, ifall ni undrade!

För övrigt var vi på bio igår, vi såg Hunger Games som var superbra. Annorlunda och liknade inget jag sett tidigare vilket är ett stort PLUS! Gillar verkligen filmer som inte är som alla andra. Annars så har vi haft tur med vädret här i Sthlm, det har varit soligt så som bilderna, i ca 3 dagar sedan kom det en litet snöfall i fredags men det har jag försökt förtränga! Haha. Hoppas att ni har haft en underbar ledighet och haft möjlighet att vila upp er och umgås med era nära och kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0