BEACH 2012

Snygga bikinisar från Victoria's Secret, gillar verkligen bikinitrosorna till vänster!
Två snygga bikinisar från H&M - jag har faktiskt köpt den vita till vänster! Älskar detaljerna.

Tycker det är jättefint med vit bikini när man är riktigt brun! Längtar redan till en ny solsemester, vet att den senaste inte var för så länge sedan men jag trivs verkligen inte med snön. Därför har jag redan börjat kolla på bikinisar! Av erfarenhet måste man vara snabb med att haffa sina favoriter tidigt, speciellt på H&M för där brukar de finaste ta slut i storlekar rätt så snabbt.. har sett att några redan är slut! Däremot brukar det komma ut en till sväng med bikinisar på H&M för runt 50 kr / delen närmare sommaren..

För övrigt vill bara flika in med en till grej, ser inte H&M tjejen mycket naturligare ut än Victoria's Secret tjejen? Jag menar att Victoria's Secret retuscherat sin modell sjukt mycket / onaturligt, kolla på armen till höger på bilden till höger.. det ser lite avklippt ut runt överarmen? Tycker inte det är ok att retuschera så mycket och jag tycker inte att det är snyggt!

Kommentarer
Postat av: anno

Snygga!

2012-02-19 @ 14:22:17
URL: http://whentstarsgblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0