ELLE UK

ELLE UK Mars 2012 - 39 kr på Pressbyrån, tjock som en bok! Till och med gubben i kassan tyckte tidningen va tung - och billig! Haha.. jag sitter här nu och läser lite innan läggdags (som är snart). Annars så har jag tränat kollat på Grey's Anatomy idag.. hade 1,5 avsnitt att se.. tror dock det har kommit ut ett nytt nu i dagarna. Man hinner ju knappt något när man jobbar, längtar verkligen till helgen! Det blir en lugn helg för mig! Vad har ni för planer då?

För övrigt, hur snygg färg har Alexa på sitt hår? Jag har ju också ljusare nedtill men funderar på att markera det mer som hon har gjort, gillar det verkligen! ELLE har för övrigt gått in för det här med pasteller. Har aldrig haft en thing för pasteller även om jag tyckt de var fina men nu är jag sugen på att köpa allt inom pastellväg men tänker på mitt shoppingstop (fick dock min Guldbonus från H&M idag haha, bara det att man får Guldbonus är ju lite tragiskt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0