HELGEN

Grönsaker med dip och Vanilla Coke till Melodifestivalen!

Tro det eller ej men jag klarade mig utan tågförseningar den här helgen! Var jätteorolig innan jag skulle åka eftersom en kontaktledning blivit nedriven vid Stockholm Södra och det därför var totalstop på morgonen. Som tur kom mitt tåg i tid och vi åkte i tid. Samma var de på väg hem förutom att vi fick plocka upp några resenärer från ett annat tåg. De hade hade blivit evakuerade i Södertälje.. tydligen hade det vart någon rökutveckling i deras tåg.. skrämmande!

Annars har helgen spenderats med familjen. Jag har inte gjort något speciellt men det var skönt att bara vara hemma och ta det lugnt, inte ofta det är så! Jag och Lejla köpte Vanilla Coke (vi måste vara de enda personerna som gillar det haha) samt en massa grönsaker och dip som vi gottade oss i medans vi såg på Melodifestivalen! Hur rolig var Sean Banan (inte så att man vill skicka honom vidare till Eurovision men som ett roligt inslag i Melodifestivalen)? Hur tråkiga var typ alla nummer utom hans och Loreens? Gina var ju hur bra som helst också, en riktigt talang!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vi flyttade i oktober:)

2012-02-06 @ 17:06:30
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0