KROGVECKAN

Angusburgare på Bankomat!

Om ni undrar var jag hållit hus hela dagen så var jag på jobbet till nästan halv sex och sedan åkte jag till city för att äta middag med Hanna! Vi bokade bord på krogveckan.se (sista dagen imorgon) på Bankomat som ligger vid Odenplan. Har ätit där förut och varit riktigt nöjd med deras mat! 2 rätter för 200 kr / per person får man betala under krogveckan! Riktigt nice. Så vi åt denna hamburgare och en chokladmousse till efterrätt - dock orkade vi knappt efterrätten efter burgaren.. så nu är jag supermätt och belåten! Nu ska jag sova men försöker blogga lite mer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh jag är så sämst, så sjukt mycket att göra. Men gud så gott det här såg ut och vad spännande det låter med korgvecka. Synd att det är slut imorgon, jag och M åker till sthlm på fredag till lördag :D Ska bli så himla skoj! Han behöver lite nya kläder och jag kommer väl spana in sånt jag vill också kanske ;)

2012-02-29 @ 16:43:24
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0