LÖRDAG!


Jag idag! Jag & Hanna gick en sväng på stan. Först var vi väldigt hungriga så vi gick till Wok House som hade byggt om, jättefint! Sedan gick vi till Zara bland annat, där jag köpte den här pastell-lila t-shirten i linnematerial. Helt underbar. (jag vet, jag vet jag skulle inte köpa något) Den fanns i flera pastellfärger och jag ville ha alla men det fick bli denna. Den Chanel-inspirerade kavajen är helt underbar, dock väldigt tunn och den kostar 1159 kr.. vilket jag tycker är lite saftigt för en tunn kavaj på Zara men jag får se, jag ska fundera på det!

Köpte även en duscholja och fick med en liten body lotion inne på Yves Rocher, haha är det bara jag som gillar den butiken? De har alltid superbra erbjudanden tycker jag, framförallt på nätet - kika här!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh gud ge mig maten, vad gott det såg ut!

Också sugen på något pastellila!

Den där kavajen alltså... gud så fin. men för dyr!

2012-02-19 @ 17:24:39
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

hej, är allt bra? :)

2012-02-21 @ 15:56:17
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0