MARNI AT H&M

Mina favoriter från Marni at H&M! Produktbilderna är från H&M

Jag har spanat in Marnis kollektion för H&M och tycker att det finns några godbitar. Smakar det så kostar det dock.. den högra klänningen kommer att kosta 1299 kr vilket känns lite saftigt, eller vad säger ni? Jag har alltid gillar Marnis skor och de gör mig inte besviken den här gången heller, fastnade bland annat för deras 15 cm klackar med platå som kommer att finnas med i kollektionen. Dock var det inte så många skor med i kollektionen som jag hade hoppats på.. vi får se om jag slår till på något. Har ni hittat något ni vill ha?

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

hoppas du får en riktigt bra fredag nu. Äntligen helg ju :) Något planerat inför den kanske? :)

2012-02-24 @ 17:34:06
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0