MJAU MJAU

Miu Miu såklart, inte Mjau Mjau men erkänn att det låter lite som det! Haha
Innuti låg två böcker med bilder på smycken och väskor samt andra accessoarer!
Juveler..
Väskor..

Appropå rubriken, hehe så tycker jag att det är kul att säga Mjau Mjau istället för Miu Miu, jättetöntigt jag vet. När jag var i deras butik i Dubai fick jag deras "produktkatalog" i en rosa förpackning - "ta den" sa expediten, "den är jättefin".. eftersom hon räckte fram den tog jag den och nu när jag öppnade den hemma visade det sig vara två böcker.. så trevligt!! Så nu vet ni vad jag bläddrat i ikväll.. bara att drömma sig bort bland snygga accessoarer..

Kommentarer
Postat av: azra svarar

Vilken lyx!



Ursäkta min dåliga svenska då haha..Yes ja använder fortfarande den :)! Den var inte helt slut,går säkert att använda en gång till. Har även loreals den roll on foundationen om du vet vilken jag menar, så den kan ju funka som back up :)

2012-02-09 @ 16:51:10
URL: http://azraz.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja riktigt coolt Ayla. Fan vilken grej att få spara ;)

2012-02-10 @ 19:45:04
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0