YELLOW AT MONKI

Kan säga att min mobilkamera har uppfattat färgerna på bilden lite konstigt, bland annat är min jacka svart och inte åt det lila hållet som den ser ut (på min dator i alla fall)! Tröjan är verkligen knallgul nästan neonfärgad.

Den här tröjan hittade jag på Monki idag men det blev inget köp (än) jag har totalt köpstop på kläder just nu! Den var i lite annorlunda material och den lyste verkligen gul! Tror den blir jättefin till våren. Det var redan utplockat så är lite orolig för att den ska försvinna. Den kostade 350 kr för er som vill veta - jag kan inte hitta den på hemsidan dock :(

Kommentarer
Postat av: azra svarar

taack :), har lagt upp nu!



tröjan ser dömysig ut :)

2012-02-15 @ 22:41:06
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0