SWEATER

Tröja från Gina Tricot

Tog den här bilden i provrummet på Gina Tricot i Lidköping. Det är typ den enda Gina-butiken där jag inte känner mig stressad haha. De flesta butikerna här i Stockholm är fullproppade med folk de tider jag hinner gå på stan och det känns aldrig som att man riktigt hinner kolla på grejer.. Tyckte den här USA tröjan var fin, dock lite slapp längst ned vilket gjorde att jag inte slog till.. men nu när jag ser den så var den ju rätt fin men det känns som att jag blir några år yngre i den, eller? Det är menat som negativt i det här sammanhanget..

Kommentarer
Postat av: azra svarar

alltså egentligen var det en jättetöntig grej men ibland när något e så självklart så undrar man ju hur folk tänker hahah.



Tycker tröjan var väldigt fin :), ser så slapp och skön ut :)

2012-02-06 @ 22:18:26
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0