TORSDAG!

Hej på er! Tänkte kika in här lite snabbt bara. Har inte haft tid för bloggen idag. Först och främst slutade jag kvart i fem för att gå till gymmet och köra ett pass (blev två den här veckan, tre förra veckan och två veckan innan det - som var första efter semestern). Därefter gick jag till Accent eftersom jag skulle få en ny resväska eftersom min hade en stor spricka när den blev levererad till min dörr efter att de glömt den i Oslo.. Så jag fick en ny väska men la till lite pengar och köpte en "fyrhjuls"-väska dvs. som man kan rulla åt alla håll och inte behöver släpa på.. hehe. Sen skulle jag ha med mig den på bussen och det gick ju ok. Värre var det när jag skulle in med den på min minimala Ica-butik för att hämta ut ett paket från Nelly. Är ju lite stammis där så jag skäms varje gång jag ska hämta ut ett paket.. hur känd är jag där? Jo, de frågar inte längre om leg..

Nu ska jag sova, imorgon ska jag åka till Lidköping för att hälsa på familjen som jag senast träffade under juldagarna! Vi hörs - visar det som kom i Nellypaketet någon dag inom en snar framtid ;)

Innan ni lägger er - hur roligt är inte detta haha:



Kommentarer
Postat av: azra svarar

blogga mer? skriver ju varje dag haha,om vad isf? :P



Ha så kul i Lidköping,du MÅSTE visa va du köpt!



puss

2012-02-03 @ 11:38:08
URL: http://azraz.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hoppas du får en fin helg hemma och att Gina har kvar någon liten godbit ;) Vad har du beställt från Nelly :O Vill se!

Tack för det du sa om Zaras skor, kändes sjukt mycket bättre då. Och tack för grattiset till tentan ;) Helt sjukt glad över det!

2012-02-04 @ 09:46:44
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0