AT THE BEACH CLUB

Tänkte visa några fler bilder från stranden i Dubai! Denna är från strandklubben Barasti!
En lugn dag på stranden!
Glasklart vatten
Jag badar hehe
Klassiska benbilden
Skyskrapor på stranden någon? Detta på JBR
A at Barasti Beach Club
Kameler random på stranden.. dessa kunde man rida på.. haha

När jag väl är igång med Dubai-bilderna tänkte jag visa lite bilder från stranden. Vi hängde på Barasti Beach Club, JBR och en av dagarna var vi på Jumeirah Beach. Om ni åker till Dubai så tycker jag att ni ska hänga på Barasti! Där kan man även dricka på stranden & det var bara ungdomar där! Det kommer mer bilder snart!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fina du då! Älskar bilden på dig i vattnet! Grymt fin. Och vilken strand sen då. Blir ju lite sugen!

2012-01-30 @ 15:45:33
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0