AT.MOSPHERE

Jag med Burj Khalifa i Bakgrunden - blundar jag? Det var jättesvårt att kolla eftersom solen var så stark & jag hade glömt brillorna på hotellet :(
På kvällen gick vi till At.Mosphere som är en lounge på 123:e våningen i Burj Khalifa.
Fontänen - både vatten och ljusshow.. lite flygplanskänsla?
Vin & en snack
Just chillin
Me
Räkcoctail & Friterade kycklingbitar med god sås i bakgrunden!
Me and A (min klänning är från Velour, bältet är från en annan klänning)


Innan läggdags tänkte jag bara lägga upp lite fler bilder från Dubai! Detta är från när vi besökte Burj Khalifas lounge At.Mosphere på 123:e våningen (så högt upp man kan komma om man inte äger en lägenhet uppe bland molnen haha).

Byggnaden är 828 meter och 164 våningar - världens högsta, vilket också gör deras lounge världens högsta restaurang! Vi bokade bord innan vi åkte hit, de tog endast emot personer som hade bokningar, så är ni sugna på att besöka loungen (rekommenderar det verkligen) så gå in på Burj Khalifas / At.Mospheres hemsida och ring dem!

Det kändes för övrigt lite som att man satt i ett flygplan när man kollade ut genom fönstret!

Kommentarer
Postat av: azra svarar

det gick bra :)



Hos optikern fick jag nya starkare linser som jag ska testa nån vecka och håret blev både klippt och färgat :)



Älskar bilderna!

2012-01-31 @ 21:22:22
URL: http://azraz.blogg.se/
Postat av: azra svarar

en kompis var i usa så fick den body misten, läppglans från vs och andra saker :)



jaa meeer bilder!

2012-02-01 @ 11:53:48
URL: http://azraz.blogg.se/
Postat av: Karin

Underbara bilder du delar med dig av:)

2012-02-06 @ 03:38:32
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0