NEW YEAR'S EVE IN DUBAI


Before the party, at the hotel haha.. tog lite smygbilder innan vi skulle ned till festen!


Älskar dessa sköna klackar!


Svarta "vingar" till örhangen från Gina!


Armband från Versace for H&M


Me & A


Jag & snygga palmer haha - i klänning från Nelly Trend


Me


Jag & har ingen aning om vilka det är som är bakom haha


Fireworks vid hotel Atlantis

Äntligen har jag fått upp lite bilder från nyårsnatten! Festen var grymt kul, mycket folk från olika delar av världen som var partyglada och en öppen bar som ingick i inträdet! Hur nice som helst! Att fira nyår i Dubai slår alla nyår jag firat i Sverige kan jag lova! Det kommer mer bilder från Dubai, detta var en av våra första dagar där. En väldigt bra start på en resa kan man säga haha.

Kommentarer
Postat av: helin

Hej! Jag undrar vart dina skor är köpta ? :)

2012-03-16 @ 14:00:20
Postat av: Ayla

Helin: Klackarna är köpta på H&M! De finns fortfarande kvar i vissa butiker!

2012-03-16 @ 14:43:06
URL: http://aayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0