VICTORIA'S SECRET

Shoppade lite på Victoria's Secret i Dubai. Köpte bodylotion, duchgele och body spray som ni ser ovan! Jag köpte Bombshell för att den luktade supergott! Sen fanns det fler parfymer och bodylotions som luktade underbart men jag använder min Chanel Chance till vardags så jag köpte ingen av dem.. Tycker det är så tråkigt att vi inte har den här underbara affären i Sverige, ville typ ha allt där inne! Köpte även underkläder där, de var supersnygga, kommer dock inte visa dem här eftersom det är private ;)

Annars så packar jag just nu, imorgon ska jag till Oslo för att hälsa på A. Hur nice som helst! Har längtat!

Kommentarer
Postat av: azra

riktigt skönt med en kompis som kan sånt haha!



Fick bombshell förra veckan,äääälskar den!

2012-01-31 @ 22:21:33
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0