BEAUTY

Gjorde lite nya inköp idag. Ansiktskrämen från Neutrogena är en nyhet som kommit in på bland annat Apoteket. Den passar bra för normal/känslig hud och är oljefri. Jag har ju scrub och ansiktstvätt från samma serie, har skrivit om dem här - de doftar ljuvligt och fungerar väldigt bra på min hud! Serumet från The Body Shop har jag köpt lite då och då under flera år. Det passar bra när man vill ge huden en extra boost/återfukta men ska inte ersätta din vanliga ansiktskräm. Seaweedserien passar bra för blandhy. Torrschampot från Batiste med volym kände jag att jag var tvungen att testa - jag brukar använda det vanliga i lukten "Tropical". Detta torrschampo är det bästa jag använt pga att det faktiskt get ett bra resultat och kostar 69-79 kr. Jag har dock läst att just denna sort som ger volym fungerar bra när det kommer till att ge volym än att verka som torrschampo. Återkommer med recension!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0