DAISY - EAU SO FRESH

75 ml Daisy - Eau so fresh från Marc Jacobs var bland annat en av födelsedagspresenterna jag fick av mina föräldrar och Lejla. Jag som redan har så många parfymer har luktat på denna och föregångaren med samma namn och kännt att den saknas i mitt badrumsskåp. Därför blev jag superglad när jag fick denna underbara blommiga doft. Jag tycker att Eau so fresh är lite mer mogen i doften än den vanliga Daisy parfymen. Även om båda är väldigt goda och lika varandra känns denna mer modern i doften.. fråga mig inte varför haha, just a feeling I get. Så nu har jag en komplett samling parfymer från bland annat Marc Jacobs, Gucci, Clean, Chanel, Escada och en somrig parfym från The Body Shop (plus några till haha från YSL, DKNY, Ralph Lauren - räknar nu inte alla de parfymer jag gett till mamma och Lejla haha..) 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskar fina flaskor!!!!

Svar: Me too! :)
aayla.blogg.se

2012-07-24 @ 18:35:27
URL: http://Nattstad.se/borntorun
Postat av: Annika

Grymt fin flaska. Den ser också riktigt stor ut, men det kanske är du som har en nätt hand? ;)

Svar: Den är 75 ml tror jag, så den är stor! Har inte sett den i mindre storlek men jag tycker att det är bra för parfymen är SÅ god så man vill använda den hela tiden, då behöver man inte tänka på att den tar slut :)
aayla.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0