FERRARIWORLD

Jag in motion utanför Ferrariworld på Yas Island (Abu Dhabi)
Me again - i massa kläder trots värmen (för att man inte får gå med bara ben där)
A på väg in till Ferrari World!
 
I mitten har de "uppskjutet"
Världens snabbaste bergochdalbana! Den accelererar från 0 till 100 km/h på två sekunder och har toppfarten 240 km/h
Kan meddela att den gick så snabbt att jag hade tovor i hårbotten efter att vi gick av och att jag såg ut som Ronja Rövardotter i håret.. he he
Lite trött och varm framför en snygg bil!
En liten mini-Ferrari
Ferraribil i choklad
En till bergochdalbana där man fick sitta i denna fina ferarri haha, den gick dock inte lika snabbt som den andra..
 
Detta inlägg kommer typ tusen år efter att vi varit i Dubai (vi var ju där i januari) men insåg att jag faktiskt inte lagt upp några bilder från när vi var på Ferrariworld! Gillade det verkligen men önskar att de haft fler häftig karuseller precis som den snabba. Det var mycket om Ferraris historia och jag rekommenderar alla bilälskare att åka dit om ni har chansen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0