INSTAWEEK #3

De fyra översta bilderna är från samma dag. Nyttig dag i matväg - eller vad säger ni? Haha till mitt försvar minns jag inte sist jag åt på Mcdonalds.. (kan säkert kolla upp när det var på min Instagram - 14 veckor står det!!) Klänningen är den jag visade från Cheap Monday, den är ju verkligen snygg! De fyra nedersta bilderna är från helgen. I fredags satt jag och läste Styleby på väg till Lidköping och bilden som ni ser med mig vid hamnen är just i Lidköping, vi hade helt ok väder (för att vara sommaren 2012). Parfymen från Marc Jacobs - Daisy (Eau so fresh) fick jag av mina föräldrar & Lejla i födelsedagspresent (bland annat). Tidningarna på sista bilden köpte jag på pressbyrån för några timmar sedan när jag skulle vänta på tåget tillbaka till Sthlm. Spännande läsning hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0