MAJ GLOSSYBOX!

Såhär såg min Glossybox ut för maj, vet att jag är lite sen med att lägga upp den men har inte riktigt hunnit testa allt ännu. Läppennan är riktigt bra och sitter som berget! Parfymen luktar somrig cocos och borsten är supermjuk! 
 
Från vänster // Borste - Glossybox - Bodylotion - Aquolina Pink Sugar - Läppenna - MSCHIC - Parfym - Love & Toast - Mineralrouge - BM Beauty //
 
Jag tyckte denna Glossybox var helt ok! Bara borsten från Glossybox och parfymen tycker jag gör den prisvärd! Dessutom har jag nu samlat tillräckligt mycket poäng så att jag får nästa Glossybox gratis! Hur nice! Vill ni också beställa Glossybox? Det kostar totalt 139 kr för en box och man kan avbryta sin prenumeration när om helst! Klicka här för att komma direkt till sidan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0