MIDSUMMER

Jordgubbar! 
Fin utsikt i parken
Klänningen är från Forever21 (köpt i Dubai) och väskan är från Furla (köpt i Milano)
Rayban x 2 
 
Jag skulle kanske uppdatera här lite? Haha, har fullt upp hela tiden! Igår och idag har jag kommit hem vid 21 och imorgon ska jag på bio med Hanna vilket innebär att jag är hemma sent.. blir inte mycket blogg just nu känner jag :( Här ser ni lite bilder från Midsommar i alla fall. Jag och A begav oss till parken för att äta jordgubbar och sitta i solen en stund, tur det för några timmar senare öste regnet och det har det gjort fram tills nu.. kul väder vi har! Men det var en riktigt mysig helg ändå! Hoppas att ni också haft det bra. BTW vi har bokat biljetter till Swedish House Mafia den 24 november! Ses vi där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0