NATIONALDAGEN

Belönade mig själv alldeles nyss med en Coca Cola efter en 3 km springtur!
Igår firade vi att Hanna fått jobb!
Efter firandet gick vi till Trädgården, fast vi kom rätt så sent, typ runt 2 vilket innebar att det var överfullt, sen vet jag inte riktigt vad jag tyckte om musiken där.. vi stannade inte länge i alla fall..

Det blev en lugn kväll igår, även om det blev rätt så sent.. men vi fastnade väldigt länge på förfesten där vi spelade spel och umgicks, så det var kul! Vi firade att Hanna fått jobb och nationaldagen. Vi drog sedan en sväng till Trädgården men eftersom det inte var en höjdare begav vi oss hemåt efter en kort stund..  Så jag tänkte eftersom det inte blev så mycket dricka igår var det ok att springa idag, så sprang en runda på 3 km. Jag hann dessutom tvätta precis innan! Känns bra att man är lite produktiv under sin ledighet.. Hoppas att ni har haft en skön Nationaldag också!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad roligt! Och vad mysigt!

Haha nej.. inte fixat en header än.. Trodde åtminstonde mitt bloggnamn skulle synas men det gör inte det. Och bloglovin.. det vet jag inte.. har fixat det. Har väl gjort något fel :P

2012-06-07 @ 15:27:29
URL: http://rebeccanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0